SESSIÓ 4:

VIDA QUOTIDIANA I LLEURE
Data:
Nom del / de la professor/a:
Nom de l'alumne/a: 
RECORDEU: S’ha d’enregistrar tota la sessió. Abans de començar s’ha de dir la data i el nom dels participants.

SI NO PODEU FER TOTES LES ACTIVITATS, DEU MINUTS ABANS D’ACABAR, PASSEU A L’ACTIVITAT 8.

MATERIALS: casset, magnetòfon.

Activitat 1. El/la professor/a explica què fa un dia entre setmana des que es lleva fins que se’n va a dormir i a quines hores ho fa. L’alumne/a fa el mateix.

Activitat 2. El/la professor/a i l’alumne busquen tres activitats que facin igual al llarg del dia, sense comptar l’horari de l’institut.

Activitat 3. El/la professor/a explica què sol fer el dissabte i el diumenge, l’alumne/a farà el mateix.

Activitat 4. El professor/a preguntarà a l’alumne si els caps de setmana eren molt diferents quan vivia al seu país d’origen. L’alumne/a respondrà.

Activitat 5. El/la professor/a explica les coses que li agrada fer i les que no li agraden gens dels caps de setmana, l’alumne/a ha de fer el mateix.

Activitat 6. El/la professor/a explica 3 coses que no ha fet mai un cap de setmana i que li agradaria fer. L’alumne/a ha de fer el mateix.

Activitat 7. D’entre totes les informacions intercanviades, la parella ha de trobar una activitat que podrien fer junts durant la setmana i una que podrien fer junts algun cap de setmana. L’alumne/a ha de gravar una petita explicació, com per exemple: en X i jo podríem anar junts a jugar a bàsquet perquè a tots dos ens agrada.

Activitat 8. S’escoltarà la gravació i entre professor/a i alumne/a es comentaran les coses que s’han dit bé, les que no s’entenen gaire, les que es podrien dir d’una altra manera…

Al final, l’alumne/a dirà tot el que ha après en la sessió i el/a professor/a prendrà notes per poder fer després un informe. Recorda d’anotar:
Data ____________________________
Sessió ____________________________
Amb qui has treballat ____________________________
Les teves impressions abans i després de fer l’activitat: que pensaves que passaria, has sabut fet de ‘professor/a’, …

  • Què has après del teu company o de la teva companya. Quines grans diferències hi ha entre les activitats de lleure al seu país i al teu.
  • Què penses que ha après ell o ella. Com valores el seu nivell de català.
  • Què teniu en comú.
  • Què t’ha agradat i què no t’ha agradat d’aquesta experiència.